Te jotka ootte seuranneet mua pidempään oottekin varmaan huomannut, että ostin viime syksynä uuden asunnon ja olen sitä tässä pikkuhiljaa sisustellut ja remppaillut. Aivan parasta mun mielestä mun uudessa asunnossa on parveke. Mun vanhassa asunnossa ei ollut parveketta ja se oli yks isoimmista syistä miksi halusinkin vaihtaa ja etsiä uuden asunnon. Näin kevään tullen varsinkin, niin on aivan mahtavaa kun saan parvekkeen oven auki tai voi olla vähän siinä parvekkeella.  Sinne ei ihan hirveästi mahdu mitään kalusteita, mutta kyllä sinne jotkut kevyet terassikalusteet mahtuu.

Sen lisäksi tulen laittamaan parvekkeelle kukkia kunhan vaan ilmat ja varsinkin yöt lämpenevät sen verran, että kukkaset selviät ulkona. Mulla on siellä jo nyt yks sellanen pieni ruukkutuija, mutta epäilen että se ei kyllä kesää pääse näkemään. Täytyy laittaa se pois jotta kalusteet mahtuvat kunnolla tilalle.

Tällainen olis ihan unelmien parveke! mun parvekkeelle ei kyllä noin paljon kaikkea mahdu millään....

parvekekalusteet.jpg

Mä olen niin innoissani kun pääsen sisustusmaan myös tuota meidän parveketta.  Parvekkeen suunta on länteen, joka oli mulle jos täydellinen. Olen melkein aina päivät töissä tai koulussa, joten on superhyvä, että aurinko alkaa paistaa vasta iltapäivällä mun parvekkeelle. On just ihanaa tulla töistä ja istahtaa siihen omalle parvekkeelle nauttimaan vaikka jostain ihanasta juomasta ja viimeisistä auringonsäteistä ennen kuin se painuu mailleen. Nyt tosiaan tarvitsisi löytää vaan joku kaluste johon istahtaa. Parvekkeelle mahtuu varmaankin joku pieni pöytä ja kaksi tuolia. Sen enempää kalusteita sinne ei kyllä mahdu. Vaikka mun mielestä ei kyllä tarvitakaan. Se on just hyvä sen verran että siinä pystyy vähän istumaan ja nauttimaan auringosta. Varsinaiset kesäpäivän vietot kun kuitenkin tapahtuu meidän mökillä tai jonkun kaverin mökillä tai veneellä. En mä kuitenkaan koko päivää viihtyisi parvekkeella mut se on just sellainen mukava pieni lisä tähän kerrostaloasumiseen.

Oon muutenkin kyllä ollut törkeen tyytyväinen tähän uuteen asuntoon, vaikka vielä ei oo parvekkeista ja sen kalusteista niin päässytkään nauttimaan kun on ollut talvi ja räkäiset kelit. Oon ollu tosi tyytyväinen myös tohon kaasulieteen, joka täällä uudessa asunnossa on. Lisäks oon edelleenkin ihan rakastunut noihin vanhoihin ihaniin oviin jotka täällä on. Voin siis sanoa, että mun todellakin kelpaa!