Mukavaa kevään alkua kaikille! Päätin tulla viimein kertomaan uusimpia kuulumisiani. Lumet ovat sulaneet oikein kohisten ja olemme lenkkeilleet koiran kanssa urakalla. Olen nauttinut siitä, että aurinko viimein paistaa, vaikka välillä on myös satanut vettä. Hankin koiralleni oikein sadetakin näitä märkiä kelejä varten, vaikka ensin epäröinkin sitä sen kalliin hinnan vuoksi. Naapurini suositteli hankkimaan koiralle myös heijastavan takin, sillä tykkään lenkkeillä myös iltaisin. Onneksi olen onnistunut tienaamaan vähän ylimääräistä rahaa blogini avulla. Löysin nimittäin internetistä mielenkiintoisen affiliate-verkoston nimeltään adtraction ja liityin mukaan heti. En osannut arvatakaan, että rakas harrastukseni, eli kirjoittaminen, voisi tuoda minulle ylimääräisiä tuloja. Nyt olen voinut tuhlata vähän enemmän rahaa niin sanottuihin turhuuksiin, kuten koiran sadetakkeihin ja muihin koiran vaatteisiin. Olen tietysti hankkinut myös itselleni kaikkea kivaa. Viimeisin hankintani oli uusi sadetakki myös itselleni ja hyvät saappaat. Hankin myös kotiini uusia kukkaruukkuja, jotta pääsen mahdollisimman pian myös toisen rakkaan harrastukseni, eli kukkien kasvatuksen pariin.