Heinäkuiset heipat mökiltä! Eipä nyt ole säät juurikaan hellineet täällä suunnalla Suomea ja aikaa onkin mennyt sitten aikamoisesti ihan vaan netissä surffailuun. Olen tutkinut kaikki mahdolliset mieltä askarruttaneet asiat  eri sivustoilta ja tehnyt jonkin verran myös ostoksia verkkokauppojen aleista. Olen ostostellut joitakin vaatteita, esimerkiksi uuden talvitakin ja farkut.  Talvitakista oli ihan huippualennus nyt kun sen osti keskellä kesää. Hintaa takille jäi alen jälkeen vain 85 €. Mun mielestä se on edullinen takiksi.

aleostokseni.jpg

Meidän äiti ehdotti, että olisin tilannut myös suihkuseinät netistä. En tiedä uskallanko sentään, kun jos ne eivät sovikaan mun kylpyhuoneeseen, niin onko niin isoa ostosta sitten hankala palauttaa? Olen tosiaan päättänyt, että sellainen suihkuseinä on tarpeen mun kylppäriin. Vettä roiskuu muuten ihan joka paikkaan, eikä se välttämättä tee kovin hyvää esimerkiksi kylpyhuoneen tasoille.

Olisi kiva kuulla millaisia löytyjä te olette alennusmyynneistä tehneet. Kohta taitaa alkaa se ihan viimeisen loppurysäys, jolloin viimeistään kannattaa ostaa kaikki mitä hetkeen uskoo tarvitsevansa.